Repository logo
  • English
  • Català
  • Čeština
  • Deutsch
  • Español
  • Français
  • Gàidhlig
  • Italiano
  • Latviešu
  • Magyar
  • Nederlands
  • Polski
  • Português
  • Português do Brasil
  • Srpski (lat)
  • Suomi
  • Svenska
  • Türkçe
  • Tiếng Việt
  • Қазақ
  • বাংলা
  • हिंदी
  • Ελληνικά
  • Српски
  • Yкраї́нська
  • Log In
    New user? Click here to register. Have you forgotten your password?
Repository logo
  • Communities & Collections
  • All of DSpace
  • Enviar tesis
  • English
  • Català
  • Čeština
  • Deutsch
  • Español
  • Français
  • Gàidhlig
  • Italiano
  • Latviešu
  • Magyar
  • Nederlands
  • Polski
  • Português
  • Português do Brasil
  • Srpski (lat)
  • Suomi
  • Svenska
  • Türkçe
  • Tiếng Việt
  • Қазақ
  • বাংলা
  • हिंदी
  • Ελληνικά
  • Српски
  • Yкраї́нська
  • Log In
    New user? Click here to register. Have you forgotten your password?
  1. Home
  2. SEGUNDA ESPECIALIDAD
  3. Trabajos Académicos de Segunda Especialidad
  4. Browse by Subject

Trabajos Académicos de Segunda Especialidad

Permanent URI for this collection

https://repositorio.unjbg.edu.pe/handle/20.500.12510/3936

Browse

Recent SubmissionsBy Issue DateBy AuthorBy TitleBy SubjectBy Subject Category

Browsing Trabajos Académicos de Segunda Especialidad by Subject

Now showing 1 - 20 of 86
Results Per Page
Sort Options
  • Alto riesgo obstétrico  1
  • Atresia duodenal  1
  • Biomecánica racional  2
  • Carga convencional  1
  • Complicación en la gestación  1
  • Contratos gubernamentales  1
  • Desprendimiento normo placentario  1
  • Diagnóstico ecográfico  2
  • Dicoriónicos  1
  • DIU traslocado  1
  • Eclampsia  1
  • Ecografía  1
  • Ecografía de gestante  1
  • Ecografía Obstétrica  1
  • Ecografía obstétrica  1
  • Embarazo  1
  • Embarazo de adolescentes  1
  • Embarazo ectópico  1
  • Embarazo gemelar  1
  • Embarazo múltiple  1
  • «
  • 1 (current)
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • »

DSpace software copyright © 2002-2025 LYRASIS

  • Cookie settings
  • Privacy policy
  • End User Agreement
  • Send Feedback